Ogłoszenie o otwartym konkursie na stanowisko Referent ds. księgowości i kadr

Określenie  stanowiska  urzędniczego :   Referent ds.  księgowości  i  kadr

Wymagania niezbędne :

  • wykształcenie  wyższe ekonomiczne,

  • doświadczenie zawodowe pracy w księgowości w zakładach lub jednostkach  budżetowych,

  • posiadanie  pełnej  zdolności  do  czynności  prawnych  oraz  korzystania z praw publicznych,

  •  znajomość  zagadnień  realizowanych  na  stanowisku :  ustawa o samorządzie gminnym, rozporządzenie w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych, Kodeks Postępowania Administracyjnego,
  • znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych, rachunkowości budżetowej jednostek samorządu terytorialnego,
  • obywatelstwo polskie,

  •  nieposzlakowana opinia,

  •  stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku,

  • uregulowany stosunek wojskowy,

  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera.

  •  

    Wymagania dodatkowe :

    • poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania,
    • preferowane posiadanie kursów specjalistycznych,
    •  umiejętność dobrej organizacji pracy,
    •  samodzielność, kreatywność, komunikatywność i inicjatywa,
    •  wysoka kultura osobista,
    • wysoka samodyscyplina.

       Zakres  zadań  wykonywanych  na  stanowisku :

    • realizacja zadań związanych z obrotem gotówkowym  i  bezgotówkowym,
    • sporządzanie raportów związanych  z  obrotem  finansowym,
    • sporządzanie przelewów,
    • dokonywanie wypłat,
    • prowadzenie akt osobowych,
    • sporządzanie umów o pracę, list obecności  oraz  przygotowywanie  świadectw pracy  i  opinii,
    • przygotowywanie dokumentacji  o  emeryturę i rentę,
    • ewidencjonowanie wynagrodzeń pracowników,
    • ewidencjonowanie kar regulaminowych.
    • organizacja i koordynacja stażów pracy a także praktyk zawodowych dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych  i  studentów,
    • organizowanie i przeprowadzanie przeglądów kadrowych oraz ocen  kwalifikacyjnych pracowników.

         Wymagane dokumenty :

    • list motywacyjny,
    • curriculum  vitae,
    • dokumenty poświadczające wykształcenie  i  ukończone  szkolenia,
    • dokumenty potwierdzające  doświadczenie  zawodowe,
    • kwestionariusz  osobowy  dla  osoby  ubiegającej  się  o  zatrudnienie,
    • oświadczenie  o  niekaralności,
    • oświadczenie  o  wyrażeniu  zgody  na  przetwarzanie  danych osobowych  zawartych  w  ofercie o pracy,
    • oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku.

       

      Termin  i  miejsce  składania  ofert :

Wymagane dokumenty należy składać na adres :Kierownik Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pelplinie, 83-130 Pelplin, Plac  Grunwaldzki 7/1, w  terminie do dnia  09.01.2009 r. do godz. 12.00, zapakowane w zamkniętą  kopertę z dopiskiem: Nabór  na  stanowisko  urzędnicze ds. księgowości i kadr. Oferty, które wpłyną  po wyżej  wymienionym terminie  nie będą rozpatrywane.  

 

Kierownik Miejskiego Ośrodka
Pomocy Społecznej w Pelplinie