Określenie stanowiska urzędniczego : Referent ds. księgowości i kadr
Wymagania niezbędne :
-
wykształcenie wyższe ekonomiczne,
doświadczenie zawodowe pracy w księgowości w zakładach lub jednostkach budżetowych,
posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych,
znajomość zagadnień realizowanych na stanowisku : ustawa o samorządzie gminnym, rozporządzenie w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych, Kodeks Postępowania Administracyjnego,znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych, rachunkowości budżetowej jednostek samorządu terytorialnego,obywatelstwo polskie,
nieposzlakowana opinia,
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku,
uregulowany stosunek wojskowy,
bardzo dobra znajomość obsługi komputera.
Wymagania dodatkowe :
-
poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania,
-
preferowane posiadanie kursów specjalistycznych,
-
umiejętność dobrej organizacji pracy,
-
samodzielność, kreatywność, komunikatywność i inicjatywa,
-
wysoka kultura osobista,
-
wysoka samodyscyplina.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku :
-
realizacja zadań związanych z obrotem gotówkowym i bezgotówkowym,
-
sporządzanie raportów związanych z obrotem finansowym,
-
sporządzanie przelewów,
-
dokonywanie wypłat,
-
prowadzenie akt osobowych,
-
sporządzanie umów o pracę, list obecności oraz przygotowywanie świadectw pracy i opinii,
-
przygotowywanie dokumentacji o emeryturę i rentę,
-
ewidencjonowanie wynagrodzeń pracowników,
-
ewidencjonowanie kar regulaminowych.
-
organizacja i koordynacja stażów pracy a także praktyk zawodowych dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych i studentów,
-
organizowanie i przeprowadzanie przeglądów kadrowych oraz ocen kwalifikacyjnych pracowników.
Wymagane dokumenty :
-
list motywacyjny,
-
curriculum vitae,
-
dokumenty poświadczające wykształcenie i ukończone szkolenia,
-
dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe,
-
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
-
oświadczenie o niekaralności,
-
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie o pracy,
-
oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku.
Termin i miejsce składania ofert :
Wymagane dokumenty należy składać na adres :Kierownik Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pelplinie, 83-130 Pelplin, Plac Grunwaldzki 7/1, w terminie do dnia 09.01.2009 r. do godz. 12.00, zapakowane w zamkniętą kopertę z dopiskiem: Nabór na stanowisko urzędnicze ds. księgowości i kadr. Oferty, które wpłyną po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.